vrijdag 5 oktober 2018

Nieuwe cursus en kunstzinnig dynamisch coachen

Na een mooie vakantie in Walloniƫ waarvan ik met volle teugen heb genoten ben ik weer helemaal terug.

Vandaar dat er binnenkort weer een mooie cursus van start gaat, op 12 oktober 2018 (meer lees je hier over in de andere post).

Ook bied ik weer de mogelijkheid van kunstzinnig/creatief dynamisch coachen aan.

Het kan voorkomen dat er een moment in je leven aanbreekt waarbij je tot de conclusie komt dat je graag zou willen dat je op een andere manier gaat leven. De manier waarop je nu leeft past niet meer bij je. Je merkt dat dingen jou energie kosten en je hebt nog niet helder wat je daar aan kan doen (bijvb.je zit teveel  in je hoofd en kan geen keuzes maken). Of iets van vroeger wat je nog niet goed hebt doorleefd komt opnieuw naar boven.
Kunstzinnig dynamisch coachen kan daarbij helpen. Op een veilige wijze ondersteun ik jou in jouw persoonlijke proces. We gaan onderzoeken welk thema/vraag er bij jou speelt. Daarbij kan je gaan tekenen, schilderen,schrijven en jouw vraag verbeeldend werken. Daardoor kom je weer beter in je vel te zitten, je
krijgt meer ontspanning, energie en plezier . Je kan naar een doel toe werken waar jij behoefte aan hebt.

Nieuwsgierig? In andere posts staat meer informatie of neem contact met mij op: piensenders@gmail.com of via what's app: 06 43 93 71 58.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten